Структурні підрозділи
- ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ (ЦПМСД) ПОЛІКЛІНІКИ
- Амбулаторія №1 ЦПМСД
- Амбулаторія №2 ЦПМСД
- КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ПОЛІКЛІНІКИ
- Жіноча консультація
- Хірургічне відділення
- Неврологічне відділення
- Відділення відновного лікування
- Денний стаціонар
- Відділення мобільної паліативної медичної допомоги
- Рентген-діагностичне відділення
- Клініко-діагностична лабораторія
ВІДЕОКОНСУЛЬТАЦІЇ
Електронний сервіс, за допомогою якого пацієнт може отримати відеоконсультацію лікарів-терапевтів Центру первинної медичної допомоги, доступний для пацієнтів з 2020 року.
Лікарський прийом у форматі онлайн можливий для пацієнтів, які зареєстровані у медінформсистемі Helsi на порталі Helsi.me, та мають технічну можливість спілкування з лікарем (комп’ютер/ноутбук має бути облаштований відеокамерою).
Записуючись на прийом, необхідно обрати відповідний формат: тобто вибрати традиційну форму прийому, що проводиться у поліклініці, або записатися на відеоконсультацію. Це можна зробити як при проведенні запису через особистий кабінет, так і через реєстратуру поліклініки, попередивши про свої наміри реєстратора.
У вказану дату слід завчасно перевірити технічну можливість ведення відеочату та чекати призначеного часу прийому, знаходячись біля комп’ютера.
Тривалість відеоконсультації фіксована, вона становить 15 хвилин. За цей час пацієнт може поставити свої питання та отримати відповіді лікаря. В результаті лікар має можливість:
- скоректувати лікування (якщо відеочату передувало відвідування пацієнтом прийому у поліклініці);
- за необхідності зробити призначення медикаментів;
- виписати рецепт на отримання препаратів за програмою «Доступні ліки»;
- надати електронне направлення на консультацію лікаря-фахівця;
- виписати електронне направлення на проведення діагностичних досліджень;
- надати рекомендації щодо лікування вдома або запросити пацієнта до медзакладу, записавши його на прийом.
Прийом у форматі відеочату – це зручно та ефективно за умови, якщо пацієнт:
- амбулаторно лікується від Covid-19;
- знаходиться на самоізоляції як контактна особа з причини коронавірусної інфекції;
- хворіє на інфекційне захворювання й потребує спостереження лікаря;
- не може самостійно дістатися поліклініки у зв’язку з поганим почуттям, несприятливими погодними умовами;
- потребує корекції більш ранніх призначень;
- має потребу отримати консультацію в межах компетенції лікаря первинної ланки;
- знаходиться в групі ризику в час пандемії.
Запрошуємо пацієнтів долучатися до комунікації з лікарями-терапевтами, використовуючи можливості телемедицини. Своєчасне звернення до лікаря прискорить одужання та вбереже від можливих ускладнень. Просимо членів родини потурбуватися про літніх людей, які потребують консультації лікаря, та допомогти їм отримати її, скориставшись відеочатом.