Структурні підрозділи
- ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ (ЦПМСД) ПОЛІКЛІНІКИ
- Амбулаторія №1 ЦПМСД
- Амбулаторія №2 ЦПМСД
- КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ПОЛІКЛІНІКИ
- Жіноча консультація
- Хірургічне відділення
- Неврологічне відділення
- Відділення відновного лікування
- Денний стаціонар
- Відділення мобільної паліативної медичної допомоги
- Рентген-діагностичне відділення
- Клініко-діагностична лабораторія
ЕЛЕКТРОННІ ЛІКАРНЯНІ
Починаючи з 1 вересня 2021 року всі медичні заклади України, долучилась до видачі електронних лікарняних листів, які запроваджено відповідно до наказу МОЗ України від 01.06.2021 року № 1066 «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки».
Умовою формування е-лікарняного є наявність реєстрації пацієнта в Реєстрі пацієнтів в електронній системі охорони здоров’я.
Електронний лікарняний – документ в електронній формі, який замінює паперовий. На підставі медичного висновку лікаря в Електронному реєстрі листків непрацездатності формується запис з унікальним номером – єдиним реєстраційним номером листка непрацездатності.
ЦЕЙ ДОКУМЕНТ І Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ВИПЛАТ НА ПЕРІОД ХВОРОБИ ПРАЦІВНИКА. ДЛЯ ТОГО, АБИ ОТРИМАТИ ЇХ У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, ПАЦІЄНТУ НЕОБХІДНО ВЧАСНО ЗВЕРТАТИСЯ ЗА МЕДИЧНОЮ ДОПОМОГОЮ ДО ЛІКАРІВ-ТЕРАПЕВТІВ, З ЯКИМИ УКЛАДЕНО ДЕКЛАРАЦІЮ, ОСКІЛЬКИ ЛИСТКИ НЕПРАЦЕЗНАДНОСТІ ВИДАЮТЬСЯ ВИКЛЮЧНО В ДЕНЬ ЗВЕРНЕННЯ ПАЦІЄНТА ДО МЕДЗАКЛАДУ.
Велике прохання до пацієнтів лікарні: взяти до уваги цю важливу обставину та дотримуватися оптимальних термінів звернення до лікарів.
ОСОБЛИВЕ ПРОХАННЯ ДО ПАЦІЄНТІВ, ЯКІ ЗАВЕРШУЮТЬ ЛІКУВАННЯ У СТАЦІОНАРНИХ ВІДДІЛЕННЯХ МЕДУСТАНОВ.
Якщо ви виписуєтесь зі стаціонару з відкритим листом непрацездатності й потребуєте продовження амбулаторного лікування (тобто далі будете лікуватися в поліклініці), то САМЕ В ДЕНЬ ВИПИСКИ ЗІ СТАЦІОНАРУ ТРЕБА ЗВЕРНУТИСЯ НА ПРИЙОМ ДО ЛІКАРЯ-ТЕРАПЕВТА, з яким у вас укладена декларація.
На практиці це означає, що очікуючи на виписку зі стаціонару, пацієнт, який потребує подальшого лікування, має попередньо записатися на лікарський прийом у поліклініці на дату, яка співпадатиме з датою виписки.
У разі об’єктивних причин, що унеможливлюють відвідання поліклініки пацієнтом у цю дату, слід напередодні зателефонувати до свого сімейного лікаря та попередити його про дату виписки й вашу потребу в продовженні лікування амбулаторно. Саме такі дії дозволять вчасно відкрити листок непрацездатності та не втратити належні страхові виплати.