Структурні підрозділи
- ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ (ЦПМСД) ПОЛІКЛІНІКИ
- Амбулаторія №1 ЦПМСД
- Амбулаторія №2 ЦПМСД
- КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ПОЛІКЛІНІКИ
- Жіноча консультація
- Хірургічне відділення
- Неврологічне відділення
- Відділення відновного лікування
- Денний стаціонар
- Відділення мобільної паліативної медичної допомоги
- Рентген-діагностичне відділення
- Клініко-діагностична лабораторія
ДЕПУТАТИ МІСЬКРАДИ ЗНАЙОМИЛИСЬ ІЗ ВПРОВАДЖЕННЯМ ІННОВАЦІЙ У ПОЛІКЛІНІЦІ
Депутати Харківської міської ради, які входять до складу постійної депутатської комісії з питань соціального захисту та охорони здоров’я Харківської міськради 7-го скликання, провели виїздне засідання комісії в нашому медичному закладі з метою ознайомлення з впровадженням інновацій в практичну діяльність поліклініки.
«Про впровадження новітніх технологій в рамках медичної реформи по організації і наданню медичної допомоги первинною ланкою м. Харкова», – так був сформульований порядок денний засідання, що мав на меті аналіз роботи, проведеної в медичній сфері міста за останні роки, а також визначення основних векторів докладання зусильув поточний період.
Начальник Департаменту охорони здоров’я Харківської міськради Юрій Сороколат поінформував представників депутатського корпусу і присутніх на засіданні медичних працівників поліклініки про основні етапи впровадження інформаційних технологій в діяльність міської медичної сфери.
Початок інновацій відноситься до 2011 року, коли міськрадою було прийнято рішення про створення інформаційної системи, що об’єднала всі харківські установи охорони здоров’я. Згодом стартували пілотні проекти. Місцем проведення одного з них була визначена поліклініка №8. Тут відпрацьовувалася важлива складова – проект «Електронна реєстратура в медустановах м. Харкова», результати якого сьогодні адаптовані і успішно застосовуються у практичній діяльності всіх 34 комунальних медустановах міста.
Зокрема, це базові модулі єдиної інформаційної системи MedCard PLUS, розроблені фахівцями КП «Міські інформаційні системи»: розклад лікарських прийомів, сервіси записів на прийом, виклику лікаря додому тощо. Електронна реєстратура уможливила проведення запису пацієнтів по телефону колл-центру, безпосередньо через реєстратуру, а також застосовувати віддалений запис через Інтернет. Крім того, з’явилася можливість управляти реєстром населення, яке обслуговується в поліклініці, формувати картки попереднього запису, статзвітність, оформляти електронну карту пацієнта з його персональними даними».
Ще однією важливою темою розмови, що відбулася, була медична реформа первинної ланки медицини. Заступник Харківського міського голови з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення Світлана Горбунова-Рубан із задоволенням відзначила, що харківська медична сфера займає провідні позиції в Україні за показниками реформування первинної ланки і створила всі передумови для успішної роботи в нових умовах, маючи 100-відсоткову готовність до роботи в умовах реформи в з 1 жовтня 2018 року.
Зазначалось, що цьому передувала напружена масштабна робота колективів медичних установ, з якою вони впоралися. «Ці результати багато в чому залежать від напрацювань міських пілотних проектів, – зазначила Світлана Олександрівна. – Роль зробленого медичними працівниками та головним лікарем поліклініки №8 Оленою Станіславівною Чумаченко важко переоцінити. Низький уклін усім вам! ».
Станом на кінець серпня поточного року з 713 тис. 430 жителів Харкова декларації на надання первинної медичної допомоги підписали 49,5 відсотків від усього населення. Основним завданням, за визначенням керівників галузі, є максимальне охоплення підписанням декларацій харків’ян, оскільки від цього залежить гарантоване отримання фінансування на медичне обслуговування в первинній амбулаторній ланці.
Депутати міськради ознайомилися з впровадженням інформаційних технологій у практичній діяльності поліклініки №8, відвідали Центр ПМСД, реєстратуру медустанови, спілкувалися з медичним персоналом, прослухали презентацію головного лікаря Олени Чумаченко про досвід впровадження новацій у роботу поліклініки. У ході зацікавленого діалогу з’ясовували проблемні питання, спільно шукалися шляхи їх вирішення.
Голова постійної комісії з питань соціального захисту та охорони здоров’я міськради 7-го скликання Алла Бобейко підкреслила, що застосування новітніх технологій не тільки сприяє просуванню на шляху реформування, а й покращує умови роботи персоналу. Складовими успіху харківських медустанов, на її думку, є наявність інтелектуального ресурсу, фінансових можливостей і політичної волі керівників міста, що, в кінцевому підсумку, дозволило організовано і продумано реалізувати весь комплекс підготовчих заходів.
Алла Євгенівна подякувала колективу поліклініки і його керівникові, зазначивши, що поліклініка №8 є лідером реформи, демонструє приклад того, як треба проводити реформування. «Це пілотна поліклініка, її працівникам було набагато складніше, ніж іншим медустановам, які зараз використовують їх досвід, надаючи медичну допомогу на первинному рівні», – зазначила вона.
Як повідомила головний лікар міської поліклініки №8 Олена Чумаченко, у даний час медустанову обслуговує 82,5 тис. мешканці Шевченківського району, з яких декларації підписані з 46,5 тис. жителів, що становить 56%. У поліклініці було відкрито Центр ПМСД, де працює 34 лікаря-терапевта.
«Поліклініка реально готова до реформування, – зазначила Олена Станіславівна. – Кожне робоче місце лікаря Центру первинної медико-санітарної допомоги та інших підрозділів поліклініки обладнано сучасною комп’ютерною технікою, медперсонал володіє необхідними знаннями та навичками роботи з програмним забезпеченням. Успішно функціонують «Електронна реєстратура» і сайт поліклініки. Черг практично немає, пацієнти позитивно оцінюють зміни, що відбуваються.
У даний час наші зусилля спрямовані на те, щоб підписати якомога більше декларацій, і почати працювати за схемою «гроші йдуть за пацієнтом», які з 1 жовтня будуть надходити від Національної служби здоров’я України безпосередньо в медустанову. Це дозволить надавати амбулаторну медичну допомогу на більш якісному рівні ».
Довідково: КНП «Міська поліклініка №8» ХМР сьогодні:
- сучасний медичний заклад з більш ніж 30-річною історією, обслуговує більше 82 тисяч жителів Олексіївського житлового масиву Шевченківського району м. Харкова;
- вища акредитаційна категорія з 2000 року;
- 12 профільних відділень, включаючи Центр ПМСД, жіночу консультацію, денний стаціонар, клініко-діагностичну лабораторію та ін .;
- прийом пацієнтів за 27 спеціальностями, забезпечується до 2 тис. відвідувань на день;
- понад 350 співробітників, 82% лікарів і 80% медсестер мають вищу і першу кваліфікаційну категорію, працює 6 к.м.н .;
- широкий спектр діагностичних і лікувальних послуг;
- впровадження ефективних методів лікування і профілактики захворювань;
- постійне вдосконалення матеріально-технічної бази;
- застосування інформаційних технологій.
Новостійний відеосюжет НСН “Харьковские Известия”. 13.09.2018
Інформація на сайті Харківської міськради «Декларації з лікарями підписали більше 50% харків’ян»
Галерея – ДЕПУТАТИ МІСЬРАДИ ЗНАЙОМИЛИСЯ ІЗ ВПРОВАДЖЕННЯМ ІННОВАЦІЙ У ПОЛІКЛІНІЦІ