Структурні підрозділи
- ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ (ЦПМСД) ПОЛІКЛІНІКИ
- Амбулаторія №1 ЦПМСД
- Амбулаторія №2 ЦПМСД
- КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ПОЛІКЛІНІКИ
- Жіноча консультація
- Хірургічне відділення
- Неврологічне відділення
- Відділення відновного лікування
- Денний стаціонар
- Відділення мобільної паліативної медичної допомоги
- Рентген-діагностичне відділення
- Клініко-діагностична лабораторія
Безоплатні аналізи за програмою медичних гарантій
Нагадуємо, як пацієнтам безоплатно здати аналізи за Програмою медичних гарантій.
Головна умова для безоплатних аналізів, якщо пацієнт не лікується в стаціонарі, — це наявність направлення. Якщо пацієнт лікується в умовах стаціонару, то всі необхідні аналізи передбачені стаціонарними пакетами надання допомоги й мають бути зроблені безпосередньо в лікарні. Для цього направлення не потрібно.
Електронне направлення виписує лікар первинної медичної допомоги або лікар-спеціаліст. І тільки, якщо це потрібно для встановлення діагнозу або призначення лікування.
Думка про те, що сімейний лікар має виписати е-направлення на всі аналізи, які бажає зробити пацієнт є хибною. Саме лікар призначає аналізи пацієнтам. Не навпаки.
Пацієнт не може вимагати направлення на аналізи за власним бажанням. Направлення на аналізи виписує той лікар, який і призначає ці обстеження. Тобто, якщо лікуючий лікар під час консультації призначає пацієнтові певні обстеження, то він має створити на них відповідне е-направлення, а не відправляти пацієнта за направленням до сімейного лікаря. Технічна можливість створювати направлення в електронній системі охорони здоровʼя є в будь-якого лікаря, незалежно від форми власності закладу, у якому він або вона працюють.
Направлення виписується на медичну послугу, а не в конкретний медичний заклад. Тому пацієнт може звернутися з е-направленням у той медичний заклад, який обере. Послуга буде безоплатною для пацієнта в закладі, який має договір із НСЗУ.
Що робити, якщо лікар-спеціаліст відмовляється виписувати електронні направлення на ті обстеження, які сам призначив?
Зверніться до керівника медичного закладу, якщо лікар відправляє вас або ваших рідних за направленням на призначені обстеження до сімейного лікаря.
Проконсультуйтеся з оператором контакт-центру НСЗУ за номером 16-77. Оператор підкаже, як залишити скаргу в разі неможливості вирішити питання безпосередньо в лікарні.
Як дізнатися, які медичні послуги надає конкретний медзаклад безоплатно за договором із НСЗУ?
Перейдіть на дашборд на сайті НСЗУ за посиланням: https://cutt.ly/BwVMPNyT.
Оберіть розділ “Укладені договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій”: https://cutt.ly/rwVMAoii.
Введіть потрібну вам область або населений пункт та групу послуг. На сторінці відобразиться перелік, які відповідають введеним критеріям.
Також дізнатися контакти потрібного медзакладу та наявність у нього договору з НСЗУ можна за номером контакт-центру 16-77.