Структурні підрозділи
- ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ (ЦПМСД) ПОЛІКЛІНІКИ
- Амбулаторія №1 ЦПМСД
- Амбулаторія №2 ЦПМСД
- КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ПОЛІКЛІНІКИ
- Жіноча консультація
- Хірургічне відділення
- Неврологічне відділення
- Відділення відновного лікування
- Денний стаціонар
- Відділення мобільної паліативної медичної допомоги
- Рентген-діагностичне відділення
- Клініко-діагностична лабораторія
ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ БЕЗПЕКИ ПАЦІЄНТІВ
У травні 2019 року на засіданні 72-й Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я держави взяли на себе зобов’язання визнати безпеку пацієнтів як одну з пріоритетних задач охорони здоров’я і вжити усі необхідні заходи для зменшення шкоди, що завдається пацієнтам в медичних установах. Всесвітня асамблея охорони здоров’я схвалила встановлення Всесвітнього дня безпеки пацієнтів, що буде відзначатися щороку 17 вересня.
Безпека пацієнтів – це основоположний принцип надання медичної допомоги. Кожен вид, форма і умови надання медичної допомоги супроводжуються певними ризиками для пацієнтів. Несприятливі реакції можуть виникнути в результаті будь-яких медичних втручань навіть при їх правильному виконанні (незалежно від того, чи мають вони діагностичну, лікувальну або реабілітаційну спрямованість).
За оцінками провідних світових фахівців, в різних країнах тільки при наданні стаціонарної допомоги заподіяти шкоду можуть щонайменше кожному 10 пацієнту. Разом з тим, майже половину випадків, в результаті яких можна заподіяти шкоду, можна попередити. Як приклад можна привести зниження поширеності внутрішньолікарняних інфекцій, яке на 55% пов’язано виключно з дотриманням правил гігієни рук медичного персоналу.
В теперішній час пандемія COVID-19 є однією з найсерйозніших проблем і загроз, з якими стикається людство, а охорона здоров’я переживає свою найбільшу кризу в області забезпечення безпеки пацієнтів за всю історію!
Пандемія чинить безпрецедентний тиск на системи охорони здоров’я в усьому світі. У зв’язку з цим кампанія Всесвітнього дня безпеки пацієнтів 2020 р. орієнтована на:
- Розуміння важливості безпеки медичних працівників та її взаємозв’язок з безпекою пацієнтів;
- Забезпечення участі зацікавлених сторін і прийняття комплексних стратегій для підвищення безпеки медичних працівників і пацієнтів;
- Ухвалення невідкладних заходів, спрямованих на забезпечення безпеки медичних працівників як частини забезпечення безпеки пацієнтів;
- Належне визнання самовідданої і напруженої роботи медичних працівників, особливо в рамках нинішньої боротьби з COVID-19.
Пандемія COVID-19 виявила величезні проблеми, з якими в теперішній час стикаються медичні працівники в усьому світі. Робота в стресових умовах створює ризики для безпеки медпрацівників, включаючи інфікування і поширення захворювань в медичних установах, обмежений доступ до засобів індивідуального захисту та інших заходам профілактики інфекцій, а також вчинення помилок, які можуть завдати шкоди як пацієнтам, так і медичним працівникам. У багатьох країнах медичні працівники стикаються із збільшеною небезпекою інфікування, нещасних випадків, стигматизації, хвороб.
Для надання безпечної медичної допомоги пацієнтам украй важлива наявність в системі охорони здоров’я компетентного, кваліфікованого, зацікавленого медичного персоналу і створення умов для залучення пацієнтів до процесу лікування.
КЗОЗ «Харківський міський центр здоров’я»