Структурні підрозділи
- ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ (ЦПМСД) ПОЛІКЛІНІКИ
- Амбулаторія №1 ЦПМСД
- Амбулаторія №2 ЦПМСД
- КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ПОЛІКЛІНІКИ
- Жіноча консультація
- Хірургічне відділення
- Неврологічне відділення
- Відділення відновного лікування
- Денний стаціонар
- Відділення мобільної паліативної медичної допомоги
- Рентген-діагностичне відділення
- Клініко-діагностична лабораторія
КОЛИ ВАРТО ВИКЛИКАТИ ШВИДКУ ДОПОМОГУ
Лише за минулий тиждень до “швидкої” зателефонували більше 153 тисяч разів. 26% дзвінків потребували лише телефонної консультації. Ще 7% були помилковими. Загалом бригади виїхали на виклик у 47% випадків, – повідомляє МОЗ України. Тому не зайвим буде пояснити, коли все ж таки варто телефонувати на номер “103”. Пояснення – в інфографіці.
Якщо під час спілкування диспетчер виявить підстави для виїзду “швидкої”, то направить бригаду до пацієнта. Якщо ж таких підстав немає, то буде надана консультація по телефону.
Також пацієнта можуть скерувати до сімейного лікаря, якщо його стан не є невідкладним, але потребує огляду чи обстеження у лікаря.