Структурні підрозділи
- ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ (ЦПМСД) ПОЛІКЛІНІКИ
- Амбулаторія №1 ЦПМСД
- Амбулаторія №2 ЦПМСД
- КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ПОЛІКЛІНІКИ
- Жіноча консультація
- Хірургічне відділення
- Неврологічне відділення
- Відділення відновного лікування
- Денний стаціонар
- Відділення мобільної паліативної медичної допомоги
- Рентген-діагностичне відділення
- Клініко-діагностична лабораторія
ЛІКАР БОРИС ЕЧКЕНКО: ЧУЖИХ ПАЦІЄНТІВ НЕ БУВАЄ
Напередодні професійного свята – Дня медичного працівника – лікар-терапевт Центру первинної медичної допомоги КНП «»Міська поліклініка №8» ХМР Борис Ечкенко нагороджений Почесною грамотою виконкому Харківської міської ради.
Це відзнака за високий професіоналізм, самовідданість, відвагу, надання медичної допомоги під час воєнного стану в Україні, – значиться у грамоті. За цим лаконічним формулюванням стоять довгі дні напруженої роботи, яка розпочалася з кінця лютого поточного року і продовжується до тепер.
Лікарські прийоми на двох станціях метро – «Перемога» та «Олексіївська» – проводилися впродовж двох місяців і тривали до останнього пацієнта (а їх щодня набиралося до 20-25 людей).
Увесь цей час поруч з лікарем була його дружина – медпрацівник поліклініки №8 Марія Сергіївна Ечкенко. Вона брала на себе частину роботи з організації прийомів та надання медичної допомоги пацієнтам. «Дуже вдячний дружині за те, що всі ці важкі дні вона розділяла й розділяє мої турботи, залишається надійним помічником у професійних справах», – зазначає Борис Миколайович. – Не раз доводилося йти на роботу під час обстрілів, пожеж, підтримуючи один одного».
Огляд та діагностування хворих, призначення, контроль за їх виконанням – таким був перелік щоденних професійних задач. На станціях метро облаштували імпровізовані робочі місця. Адміністрація поліклініки, волонтерські організації надавали гуманітарну допомогу у вигляді медичних препаратів.
Почасти доводилося стикатися з захворюваннями, які є компетенцією фахівців інших спеціальностей, тож на виручку приходили колеги клініко-діагностичного центру поліклініки. Використовуючи сучасні засоби комунікації, вони консультували пацієнтів, допомагаючи у прийнятті оптимальних лікарських рішень. Дієва взаємодія між структурними підрозділами медзакладу, налагоджена адміністрацією, ефективно спрацьовувала у необхідні моменти. Крім того, на думку Бориса Миколайовича, була корисною теоретична підготовка, отримана завдяки системній роботі по підвищенню кваліфікації, що ґрунтовно налагоджена у поліклініці.
«Чужих пацієнтів не буває, як і чужих дітей», – саме цим підходом керується Борис Ечкенко у роботі, безвідмовно надаючи медичну допомогу усім, хто до нього звертається, і у першу чергу в мікрорайоні свого проживання поблизу поліклініки. Увесь час він проводить дистанційні прийоми пацієнтів, з якими має укладені декларації на надання первинної медичної допомоги. З травня місяця разом зі своїми колегами веде прийоми у поліклініці.
На фото: Б.М. Ечкенко, М.С. Ечкенко