Структурні підрозділи
- ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ (ЦПМСД) ПОЛІКЛІНІКИ
- Амбулаторія №1 ЦПМСД
- Амбулаторія №2 ЦПМСД
- КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ПОЛІКЛІНІКИ
- Жіноча консультація
- Хірургічне відділення
- Неврологічне відділення
- Відділення відновного лікування
- Денний стаціонар
- Відділення мобільної паліативної медичної допомоги
- Рентген-діагностичне відділення
- Клініко-діагностична лабораторія
ОНЛАЙН-СУРДОПЕРЕКЛАД
З 2020 року в медустановах Харкова впроваджена послуга онлйн-сурдоперекладу для пацієнтів з вадами слуху.
У реєстратурах медзакладів використовуються наявні планшети зі спеціальним програмним забезпеченням, яке підтримує зв’язок зі службою жестової мови. Цей сервіс дозволяє реєстраторам вільно спілкуватися з пацієнтами, які мають вади слуху, при проведенні їх запису на лікарські прийоми, наданню їм необхідної інформації.
Під час лікарських прийомів також використовується онлайн-сурдопереклад, що сприяє кращій комунікації між лікарем та пацієнтом і у кінцевому результаті дає змогу більш якісно надати медичну допомогу.
Послуга онлайн-сурдоперекладу досить актуальна й надає зручностей людям з вадами слуху, адже до її впровадження їм доводилося звертатися до медзакладів зі своїм перекладачем або телефонувати до рідних, які у телефонному режимі спілкувалися з медпрацівниками, відтепер відвідання лікарів стали простішими й доступнішими.
Віднедавна на сайтах медзакладів стала доступною послуга «Почуй мене» (звернення жестовою мовою). Вибравши цей веб-віджет та скориставшись ним, людина, яка не може сама зателефонувати, отримує можливість зв’язатися з реєстратором та записатися на прийом без відвідання реєстратури. Її помічником стає сурдоперекладач, який надає цю послугу по відеозв’яку. При використанні послуги необхідно пройти верифікацію.