Структурні підрозділи
- ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ (ЦПМСД) ПОЛІКЛІНІКИ
- Амбулаторія №1 ЦПМСД
- Амбулаторія №2 ЦПМСД
- КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ПОЛІКЛІНІКИ
- Жіноча консультація
- Хірургічне відділення
- Неврологічне відділення
- Відділення відновного лікування
- Денний стаціонар
- Відділення мобільної паліативної медичної допомоги
- Рентген-діагностичне відділення
- Клініко-діагностична лабораторія
ПОСЛУГИ ОНЛАЙН СУРДОПЕРЕКЛАДУ ДОСТУПНІ ПАЦІЄНТАМ ПОЛІКЛІНІКИ №8
КНП «Міська поліклініка №8» ХМР – одна з п’яти медустанов Харкова, де впроваджена послуга сурдоперекладу для пацієнтів з вадами слуху.
«Відтепер у реєстратурі поліклініки у наявності є планшет з відповідним програмним забезпеченням, яке підтримує зв’язок зі службою жестової мови, – розповідає старший медичний реєстратор Ірина Танцура. – Це дозволяє вільно спілкуватися з пацієнтом, при проведенні його запису на лікарський прийом, наданню необхідної інформації, а також безпосередньо під час прийому лікаря. Стало набагато зручніше працювати з такими пацієнтами, – поділилася вона першими враженнями. – Якщо раніше їм доводилося звертатися до поліклініки зі своїм перекладачем або телефонувати до рідних, які у телефонному режимі спілкувалися з медпрацівниками, то відтепер все стало простіше і доступніше.
Послуга сурдоперекладу досить актуальна, адже практично щотижня до нашого медзакладу звертається декілька людей з вадами слуху».
Як зазначається у офіційних джерелах інформації, робота проходить у тестовому режимі. Але, судячи з позитивних відгуків, ця новація має перспективи для подальшого розвитку.