Структурні підрозділи
- ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ (ЦПМСД) ПОЛІКЛІНІКИ
- Амбулаторія №1 ЦПМСД
- Амбулаторія №2 ЦПМСД
- КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР ПОЛІКЛІНІКИ
- Жіноча консультація
- Хірургічне відділення
- Неврологічне відділення
- Відділення відновного лікування
- Денний стаціонар
- Відділення мобільної паліативної медичної допомоги
- Рентген-діагностичне відділення
- Клініко-діагностична лабораторія
ПІДСУМКИ АНКЕТУВАННЯ ПАЦІЄНТІВ КНП «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №8» ХМР (лютий-березень 2019 року)
Проведення анкетування ініційовано адміністрацією КНП «МП №8» ХМР і впроваджено в практику діяльності медустанови в якості одного з інструментів комунікації з жителями району обслуговування, які є пацієнтами поліклініки.
«Цей ефективний метод вивчення громадської думки ми застосовувати не вперше, – зазначає головний лікар поліклініки №8 Олена Чумаченко, – проводимо анкетування періодично з метою визначення оцінки якості медичної допомоги та організації роботи медустанови. Зібрані дані узагальнюються і аналізуються нами з подальшим обговоренням у колективі з метою прийняття управлінських рішень, врахування при поточному і перспективному плануванні роботи».
Особливості анкетування 2019 року:
- Проводилось в умовах реформування медичної галузі: була здійснена істотна трансформація її первинної ланки і розпочато підготовку до майбутньоъ зміни алгоритму діяльності вторинної ланки.
- Носило більш масштабний характер: загальна кількість респондентів склала 696 осіб.
- Раніше використовуваний формат проведення доповнило Інтернет-анкетування, що проводилося анонімно без фіксації персональних даних респондентів.
- Тематика анкетування включала понад 20 питань і охоплювала діяльність ЦПМСД і відділень поліклініки, роботу електронної реєстратури, оціночні судження про роботу медичних працівників, інші напрямки.
Учасники анкетування:
Загальна кількість респондентів – 696;
пол: чоловіків – 35%, жінок – 65%;
вік: до 30 – 16%; 31-50 – 44%; старше 50 – 40%;
рід занять: працюючі – 49,8%, пенсіонери – 50,2%.
Результати анкетування:
У ході анкетування більше 45% респондентів висловили пропозиції щодо поліпшення якості медичної допомоги, роботи електронної реєстратури, інформування пацієнтів, інших питань діяльності медустанови. Отримані та оброблені дані анкетування були вивчені і комісійно розглянуті адміністрацією поліклініки з обговоренням на оперативній нараді керівників структурних підрозділів. Затверджено план заходів щодо реалізації пропозицій, що надійшли, над його виконанням працює керівництво і члени колективу.
Адміністрація поліклініки інформує про зроблене:
Питання поліпшення якості медичних послуг, їх доступності для пацієнтів:
- З 01.05.2019 року вводиться порядок запису на лікарські прийоми вузьких фахівців через довіреного лікаря-терапевта Центру ПМСД.
- Завершується цикл занять в рамках навчання медпрацівників Центру ПМСД зі зняття електрокардіограм в ході прийому лікарів-терапевтів (старт нового алгоритму дій – з 01.06.2019).
- Вирішуються питання придбання додаткового медобладнання для клініко-діагностичної лабораторії поліклініки з метою більш оперативного і ефективного проведення лабораторних досліджень.
- Опрацьовуються організаційні питання щодо відкриття в будівлі поліклініки аптечного пункту з видачі препаратів інсуліну пацієнтам, які страждають на діабет I типу.
- Посилення контролю з боку адміністрації поліклініки за дотриманням медпрацівниками електронної черги на лікарських прийомах.
- Підготовка до введення попереднього запису пацієнтів на УЗД і рентгенологічні дослідження.
- Відкриття додаткового кабінету внутрішньовенного забору крові (аналізи на ВІЛ, гепатити В і С, RW, холестерин, протромбін, білірубін і СРБ, групу крові) – кабінет №107 (1-й поверх).
- Організація пересилання результатів флюорографічного обстеження пацієнтам (у випадках відсутності патологій) на мобільні телефони, що мають додаток Viber.
- Перегляд графіка роботи кабінетів з метою продовження їх роботи у вечірній час.
- Скасування запису пацієнтів на лікарські прийоми на час, що збігається з проведенням службових нарад та планерок.
- Проведено бесіди з медичними працівниками з питань етики і деонтології, дотримання правил корпоративної культури.
- Спрямований запит розробникам інформаційної програми MCPLUS на відпрацювання сервісу, що дозволяє пацієнтові, який побув на лікарському прийомі, оцінювати якість проведеного прийому.
- Від розробника програми MCPLUS затребувані актуальні роз’яснення про порядок роботи користувача в особистому кабінеті з їх подальшим розміщенням на сайті.
Удосконалення підходів в інформуванні пацієнтів про роботу поліклініки, впровадженні нововведень в її діяльність:
- Розміщення переліку обов’язкового обсягу безкоштовних лабораторних аналізів та інструментальних діагностичних досліджень на сайті поліклініки і у вигляді оголошень у приміщеннях Центру ПМСД.
- Підготовка та тиражування пам’ятки для пацієнтів з роз’ясненням про порядок дії електронних рецептів на отримання препаратів за програмою «Доступні ліки».
- Переглянутий порядок і зміст інформації, що надається пацієнтам інформаторами реєстратури поліклініки.
- Створення сервісу Е-mail – підписки на розсилку новин та повідомлень сайту поліклініки для передплатників з числа користувачів поліклінічного веб-ресурсу.
- Актуалізація матеріалів офіційного сайту поліклініки, продовження практики ведення санітарно-просвітницької роботи лікарями і медсестрами за допомогою підготовки інформації для розділу «Фахівці інформують».
Вирішення питань, пов’язаних з дотриманням санепідрежиму, комфортного перебування пацієнтів в поліклініці:
- Впровадження методу швидкої дезінфекції об’єктів медичного призначення з метою профілактики внутрішньолікарняних інфекцій (кабінет флюорографії, кабінет УЗД).
- Облаштована туалетна кімната для людей з обмеженими фізичними можливостями. Заплановані ремонтні роботи в громадських туалетах, наявних в будівлі поліклініки.
- У планах адміністрації – проведення ремонту в басейні.
Адміністрація КНП «МП №8» ХМР дякує всім пацієнтів, які взяли участь в анкетуванні. Практика вивчення думки пацієнтів і реагування на пропозиції і зауваження залишається незмінною і буде продовжена з використанням анкетування та інших ефективних методів, що дозволяють підтримувати взаємокорисний діалог пацієнтів і медичних працівників поліклініки.
Олена Чумаченко, головний лікар КНП «Міська поліклініка №8» ХМР