Skip to main content
пр. Перемоги, 53 м. Харків, 61201 +38(057) 725-11-40, +38(057) 725-11-41

ПІДСУМКИ АНКЕТУВАННЯ ПАЦІЄНТІВ КНП «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №8» ХМР (лютий-березень 2019 року)

Проведення анкетування ініційовано адміністрацією КНП «МП №8» ХМР і впроваджено в практику діяльності медустанови в якості одного з інструментів комунікації з жителями району обслуговування, які є пацієнтами поліклініки.

«Цей ефективний метод вивчення громадської думки ми застосовувати не вперше, – зазначає головний лікар поліклініки №8 Олена Чумаченко, – проводимо анкетування періодично з метою визначення оцінки якості медичної допомоги та організації роботи медустанови. Зібрані дані узагальнюються і аналізуються нами з подальшим обговоренням у колективі з метою прийняття управлінських рішень, врахування при поточному і перспективному плануванні роботи».

Особливості анкетування 2019 року:

  • Проводилось в умовах реформування медичної галузі: була здійснена істотна трансформація її первинної ланки і розпочато підготовку до майбутньоъ зміни алгоритму діяльності вторинної ланки.
  • Носило більш масштабний характер: загальна кількість респондентів склала 696 осіб.
  • Раніше використовуваний формат проведення доповнило Інтернет-анкетування, що проводилося анонімно без фіксації персональних даних респондентів.
  • Тематика анкетування включала понад 20 питань і охоплювала діяльність ЦПМСД і відділень поліклініки, роботу електронної реєстратури, оціночні судження про роботу медичних працівників, інші напрямки.

Учасники анкетування:

Загальна кількість респондентів – 696;
пол: чоловіків – 35%, жінок – 65%;
вік: до 30 – 16%; 31-50 – 44%; старше 50 – 40%;
рід занять: працюючі – 49,8%, пенсіонери – 50,2%.

Результати анкетування:

У ході анкетування більше 45% респондентів висловили пропозиції щодо поліпшення якості  медичної допомоги, роботи електронної реєстратури, інформування пацієнтів, інших питань діяльності медустанови. Отримані та оброблені дані анкетування були вивчені і комісійно розглянуті адміністрацією поліклініки з обговоренням на оперативній нараді керівників структурних підрозділів. Затверджено план заходів щодо реалізації пропозицій, що надійшли, над його виконанням працює керівництво і члени колективу.

Адміністрація поліклініки інформує про зроблене:

Питання поліпшення якості медичних послуг, їх доступності для пацієнтів:

  • З 01.05.2019 року вводиться порядок запису на лікарські прийоми вузьких фахівців через довіреного лікаря-терапевта Центру ПМСД.
  • Завершується цикл занять в рамках навчання медпрацівників Центру ПМСД зі зняття електрокардіограм в ході прийому лікарів-терапевтів (старт нового алгоритму дій – з 01.06.2019).
  • Вирішуються питання придбання додаткового медобладнання для клініко-діагностичної лабораторії поліклініки з метою більш оперативного і ефективного проведення лабораторних досліджень.
  • Опрацьовуються організаційні питання щодо відкриття в будівлі поліклініки аптечного пункту з видачі препаратів інсуліну пацієнтам, які страждають на діабет I типу.
  • Посилення контролю з боку адміністрації поліклініки за дотриманням медпрацівниками електронної черги на лікарських прийомах.
  • Підготовка до введення попереднього запису пацієнтів на УЗД і рентгенологічні дослідження.
  • Відкриття додаткового кабінету внутрішньовенного забору крові (аналізи на ВІЛ, гепатити В і С, RW, холестерин, протромбін, білірубін і СРБ, групу крові) – кабінет №107 (1-й поверх).
  • Організація пересилання результатів флюорографічного обстеження пацієнтам (у випадках відсутності патологій) на мобільні телефони, що мають додаток Viber.
  • Перегляд графіка роботи кабінетів з метою продовження їх роботи у вечірній час.
  • Скасування запису пацієнтів на лікарські прийоми на час, що збігається з проведенням службових нарад та планерок.
  • Проведено бесіди з медичними працівниками з питань етики і деонтології, дотримання правил корпоративної культури.
  • Спрямований запит розробникам інформаційної програми MCPLUS на відпрацювання сервісу, що дозволяє пацієнтові, який побув на лікарському прийомі, оцінювати якість проведеного прийому.
  • Від розробника програми MCPLUS затребувані актуальні роз’яснення про порядок роботи користувача в особистому кабінеті з їх подальшим розміщенням на сайті.

Удосконалення підходів в інформуванні пацієнтів про роботу поліклініки, впровадженні нововведень в її діяльність:

  • Розміщення переліку обов’язкового обсягу безкоштовних лабораторних аналізів та інструментальних діагностичних досліджень на сайті поліклініки і у вигляді оголошень у приміщеннях Центру ПМСД.
  • Підготовка та тиражування пам’ятки для пацієнтів з роз’ясненням про порядок дії електронних рецептів на отримання препаратів за програмою «Доступні ліки».
  • Переглянутий порядок і зміст інформації, що надається пацієнтам інформаторами реєстратури поліклініки.
  • Створення сервісу Е-mail – підписки на розсилку новин та повідомлень сайту поліклініки для передплатників з числа користувачів поліклінічного веб-ресурсу.
  • Актуалізація матеріалів офіційного сайту поліклініки, продовження практики ведення санітарно-просвітницької роботи лікарями і медсестрами за допомогою підготовки інформації для розділу «Фахівці інформують».

 Вирішення питань, пов’язаних з дотриманням санепідрежиму, комфортного перебування пацієнтів в поліклініці:

  • Впровадження методу швидкої дезінфекції об’єктів медичного призначення з метою профілактики внутрішньолікарняних інфекцій (кабінет флюорографії, кабінет УЗД).
  • Облаштована туалетна кімната для людей з обмеженими фізичними можливостями. Заплановані ремонтні роботи в громадських туалетах, наявних в будівлі поліклініки.
  • У планах адміністрації – проведення ремонту в басейні.

Адміністрація КНП «МП №8» ХМР дякує всім пацієнтів, які взяли участь в анкетуванні. Практика вивчення думки пацієнтів і реагування на пропозиції і зауваження залишається незмінною і буде продовжена з використанням анкетування та інших ефективних методів, що дозволяють підтримувати взаємокорисний діалог пацієнтів і медичних працівників поліклініки.

Олена Чумаченко, головний лікар КНП «Міська поліклініка №8» ХМР

DSC 2192
DSC 2202
DSC 2208
DSC 2209
DSC 2219
DSC 2226
DSC 2237
DSC 2242
DSC 2249
DSC 2254
DSC 2255
DSC 2257
DSC 2247
DSC 2259


  • інформатор, реєстратори +38 (057) 725-11-40, 
    +38 (057) 725-11-41

  • приймальня директора +38 (057) 725-11-51

  • поліклініка №8 у соцмережах

  • © 2016- КНП «Міська поліклініка №8»  ХМР

  • пр. Перемоги, 53, м. Харків, 61201, Україна

  • E-mail: poliklin8@i.ua

При повному або частковому використанні матеріалів сайту посилання обов’язкове

Запись на прием
222
Перейти до вмісту